Paparan Iklan

Thursday, July 7, 2011

Entry buat senior...

Sampai ketemu kembali,

Aku tidak berkesempatan untuk menghadiri majlis pernikahan dan persandingan seorang senior aku sewaktu belajar dulu... Ternyata cinta yang berputik semasa di menara gading membuahkan hasil... Aku menumpang gembira...

Sesungguhnya apabila aku melihat gambar di dalam akaun facebook kakak senior aku, buatkan aku tersenyum sendiri... Seronoknya jika aku dapat pergi sendiri ke majlis tersebut... Malahan aku telah berjanji untuk datang ke majlis itu... Tapi aku tidak mempunyai kesempatan di atas sebab2 tertentu...

Aku masih ingat sewaktu aku kecil dahulu, mak aku sering menghadiri kenduri perkahwinan atau apa sahaja kenduri yang ada disekitar perumahan aku... Aku pula jenis yang tidak suka menghadiri majlis atau apa sahaja yang mempunyai ramai tetamu... Itu buatkan aku rasa pening dengan suasana hingar bingarnya... Pada masa itu, aku beranggapan menghadiri majlis2 begini hanya membuang masa... Ah! Bukan aku yang berkahwin...

Tapi selepas satu peristiwa, mak aku berkata ''Nanti majlis perkahwinan kau tidak ada siapa nak datang baru kau tahu!''... Umpama belati menikam jantung ketika itu... sejak dari itu, aku mula berjinak2 menghadiri majlis begini... Dengan itu, anti-sosialkah aku? Aku biarkan kalian menjawabnya sendiri...

Aku tidak suka berasa sunyi... Tapi aku tidak pandai bergaul... Herm... Apa yang perlu aku lakukan?

Banyak lagi yang perlu aku belajar... Walau apapun, kepada Kak Nor Syah hidayah Binti Ibrahim dan Abang Syafiz lopo (aku tidak tahu nama penuhnya... :-) ) tahniah saya ucapkan... Semoga perkahwinan ini berkekalan sehingga ke akhirnya... Dan berganda tahniah dari saya kerana berita tentang penantian akak 9 bulan akan datang di tunggu2 oleh saya! Tahniah! Tahniah... Saya dengan ini, selain mengucapkan tahniah, saya juga ingin meminta maaf kerana tidak dapat menghadirkan diri ke majlis gilang gemilang akak... Walaupun agak terlambat dan saya pernah minta maaf kat facebook akak tapi ini saya lakukan dengan secara formal... 

Semoga kalian sentiasa berada dalam suasana yang bahagia... Sampai ketemu lagi...

No comments: